Sider

6. desember 2016

Snowglobe...

I dag viser jeg dere et julekort jeg laget på Totentreff i høst....

Kjøpte meg denne diesen "Snowglobe" fra Winterfun,
og da måtte den jo prøves med det samme :-)


Har brukt ark fra Pion Design, småtekster laget på pc,
snøfnugg i tre fra Søstrene Grene, litt hamptau
og litt hvit Fran-tàge embossing her og der...


Snøkula er laget dobbel som et "shaker-card"
med litt kunstig og glitrende snø inni...


Har brukt samme snøkule inni kortet,
men denne gangen med en juletekst fra North Star Design.

Deltar i følgende utfordringer:


Her i huset prøver jeg å pusle med litt juleforberedelser,
og nyte adventstida bittelitt hver eneste dag.

Har kommet godt i gang både med julebaksten og julegavene,
men må ta det litt rolig, siden formen ikke er helt på topp...
Jeg har jo fibromyalgi, og da er det dessverre slik at man
straffes med dårlig form og smerter i kroppen,
om man ikke bruker "spareknappen" og porsjonerer aktiviteten riktig.

Siden vi feirer jul på hytta, pynter jeg tidlig, og bare litt her hjemme, 
også er det mere tradisjonell julepynting
med nisser og juletre når vi kommer til fjells.


Tassen har også fått adventskalender, noe han setter stor pris på.
I år er det små poser med godis og leker,
så han er ganske ivrig som dere ser...

Ha ei koslig adventstid,
og kos deg med juleforberedelsene :-)

5 kommentarer:

Jorunn`s scrapperier sa...

Kjempeflott og stemningsfullt kort, og heldige Tassen som får goddis hver dag
Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
Juleklem fra DT Jorunn Elin

Veronique sa...

Nydelig julekort Rita!!! Fine Tassen <3 Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort´O´Mania. Klem, Veronique

Veronique sa...

Takk for at du deltar på utfordringen til Hjerteboden. Klem!

Min hobbyverden sa...

Så flott kort!
Tusen takk for at du deltar på jul/vinter utfordringen hos Papirlosjen!
Smil fra DT-Ane Lene

Eva Marie sa...


Utrolig vakkert kort! Flott buk av globe dies.
Takk for at du deltok hos NSHK!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...