Sider

26. september 2016

På farten igjen...



Denne uka har jeg visst vært skikkelig på turnè...


Startet med hockeykamp i Grünerhallen, 
besøk i leiligheta hos Hanne og Sondre,
 og ut å spise på "Olivia" på Aker Brygge på onsdagskvelden.

Overnatting på Thon Hotell i Lillestrøm
sammen med "kosekrokmannen" min til dagen etter,
for han hadde "stand" på Hyttelivsmessa i helga.

Et par timer med shopping på Bikuben på torsdag,
og så reiste jeg videre på tur sammen med Mona V....


Vi kjørte innom Drøbak, hvor vi tuslet litt rundt,
før vi spiste en litt sen lunch på "Ett Rom og Kjøkken".
En bitteliten koslig plass, med nydelig mat :-)


Strikkefestival i Gamlebyen i Fredrikstad fra torsdag til lørdag,
med 2 overnattinger på Quality Hotell.
Ikke det minste vanskelig å kose seg her heller :-)


På hjemturen på lørdag, rakk vi en tur innom
Stempelscrap-messa på Exporama på Hellerudsletta....


...og fikk lettet lommeboka for enda noen hundrelapper ;-)

Nå blir det litt intensiv jobbing igjen,
før vi finner på flere "sprell"...
Takk for ei koslig venninnehelg Mona V <3

1 kommentar:

MonaV sa...

Ja, du farter fælt du Rita og jeg er glad jeg kan være med på litt av det :) :)
Takk for super tur:) Det blir ikke lenge til neste hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...