Sider

22. februar 2016

Morsdagskort

Siden jeg var bortreist på morsdagen,
feiret vi litt forsinket morsdag med mamma og svigermor i går :-)

Her er kortene de fikk, laget på papirposer fra Søstrene Grene,
og med "sukkersøte" motiver funnet på nett :-)

Her kommer et lite bilderas....







Mønsterark fra Pion Design sin nyeste serie "Easter Greetings",
som har de lekreste pastellfarger. Bare elsker dem <3

Stemplene har jeg lånt, så de husker jeg ikke hvor kommer fra.
Den lille hjerteranken er laget med en dies kjøpt hos Hjerteboden,
"Lil`Inker Design - Heart Banners Dies set".
Ellers er det pyntet med halvperler/hjerter fra Panduro,
blonde og rosa/hvit og gul/hvit twine, 
og noen søte knapper fra Lykke hvor jeg jobber :-)

Deltar på følgende utfordringer:

Helt til slutt et bilde av morsdagsgaven min,
fra lille Tassegullet, Hanne og Sondre, Sindre og Frida <3
Vase og lyslykter fra Rosendahl med søte hjerter på.
De heter Filigran og er designet av Lin Utzon,
om noen skulle ha lyst på å kjøpe maken...

Her er det et aldeles nydelig vintervær i dag,
så nå må jeg komme meg opp av godstolen,
og ut på tur med vofsen, som allerede har mast ei stund ;-)
Ha ei fin uke :-)

7 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

To nydelige posekort! Herlige farger og pynt på de begge:-)
Kjempefin gave du fikk til morsdagen også! Nice:-)

Ha en fin og kreativ uke:-)
Klem Laila.

Pam sa...

Beautiful cards. Love all the pretty touches, the hearts, lace and scalloped top. Lovely. Thank you so much for joining us this challenge at Crafty Cardmakers.
:) Pam

Unni A sa...

Nydelige morsdagskort! Så delikate og søte, helt nydelige!
klem Unni

Anne Bente sa...

wawwww så super flot ♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

knuzzzz ♥

Trine-Lise Hauge sa...

Nydelig posekort!

Tusen takk for at du deltar på Card & Scrap sin utfordring.
Klem DT Trine-Lise

Lin sa...

Beautiful soft delicate designs, and I am now quite peckish and in need of cake!

Thanks for sharing in our 'Special Woman' challenge, and good luck!

Lin
Crafty Cardmakers

Rebecca sa...

Lovely soft pretty cards that look good enough to eat! Thanks for joining us at Crafty Cardmakers.

Bec

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...