Sider

1. juni 2015

Sommerlig gavesett....

I dag blogger jeg for Nordsalten Hobbyklubb,
som er klar med ny utfordring til dere:

#118 "Gavesett"

Jeg har laget en gaveeske med hjertevindu,
og et matchende kort :-)

Malen til esken har jeg funnet i forrige nummer av Ett Trykk.
Og alle mønsterarkene jeg har brukt er fra
Maja Design sin nydelig serie "Coffee In The Arbour".

 Esken har fått et hjerteformet vindu,
skjært ut med Spellbinders dies.
Sløyfa er laget med en die fra Sissix/Tim Holtz "Bow-Tie",
og jeg har bare pyntet med ei papirrose og tekststriper.

Inni esken er det akkurat plass til 
ei pakke små kaffeservietter og 3 telys :-)

Kortet har sommerlig motiv fra et av mønsterarkene,
og er pyntet på samme måte som esken.

Inni kortet har jeg også bare brukt mønsterarkene,
og har ledig plass til å stemple eller skrive en tekst :-)

Kanskje du også skal lage en liten gave til noen i sommer?
Ta en titt innom NSHK-bloggen,
hvor du finner mere inspirasjon fra DT-jentene.
Hyggelig om du vil delta på
utfordringen vår :-)
Klem fra Rita

Deltar på følgende utfordringer:
Card and Scrap #98 "Bruk dies"

5 kommentarer:

MonaV sa...

utrolig koselig og forsegjort Rita :)

Anne Bente sa...

wawwww så super flot ♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

knuzzzz ♥

Pinklady 68 sa...

Lekkert gavesett, Rita!! Helt nydelige ark og superfin layout!!
Sommerlig og herlig:-)

Ha en fin torsdagskveld og god helg!
Klem Laila.

Unni A sa...

WOW igjen! Så vakkert gavesett du har laget! Helt nyydelig!
klem Unni

majsan sa...

Helt perfekt i mine øyner. Tenk å være så heldig å få en slik gave !
Nydelige detaljer og vakre ark , satt sammen på en flott måte. Takk for inspirasjonen til Card and Scrap .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...