Sider

1. mai 2015

Monokromatisk...

Ny utfordring hos
Nordsalten Hobbyklubb 
i dag, og denne gangen lyder utfordringen

#116 "Monokromatisk"

Mitt kort er laget i forskjellige beige toner,
med en lett blanding av beige og vanilla Bazzill, 
og den prikkete baksiden av et mønsterark fra Pion Design,
Vintage Wedding "Bridal Bouquet".

 Jeg har brukt en av mine aller
nyeste Spellbinders Shapeabilities dies
"Victorian Medallion Three".
Har pyntet med halvperler, sløyfe av sheerbånd,
sommerfugler klippet ut av et ark fra Pion Design, 
og ei nydelig papirrose midt på kortet.

 Innsiden er enkelt pyntet,
med god plass til å stemple eller skrive en tekst,
når jeg vet hvem som skal få kortet :-)

Og baksiden har fått ei stripe mønsterpapir,
og en liten diecut med mitt personlige stempel på.

Håper du fikk litt inspirasjon,
og aller helst lyst til å delta på utfordringen vår også.
Du kan se de andre DT-jentenes flotte prosjekter
inne på Nordsalten Hobbyklubb-bloggen.

Klem fra Rita

6 kommentarer:

Synnøve sa...

Fytti katta for et lekkert kort!!!!
Heldig den som får det, ja :)
stor klem

Danoesja sa...

Hi Rita
This is so beautiful and very elegant, i love it.
Enjoy your weekend.
Hugs, Danoesja

Hege sa...

Dette kortet var bare ubeskrivelig nydelig! Delikate farger og med 100 % dånefaktor!

Diger klæm!

Mette sa...

Stilrent og vakkert kort :)

MonaV sa...

Vakker, elegant og gjennomført:)

Unni A sa...

Elegant og vakkert! Nydelige dies!
klem Unni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...