Sider

22. april 2015

Verdens beste Totentreff...


I helga var jeg på vårens store "happening",
nemlig Totentreff på Eina Grendehus,
isammen med ca 70 "papirgale" damer i alle aldre.

Her var både "brudepiker" og "slumsøstre" representert,
og det ble produsert kort og layouter i hopetall,
shoppet både nytt og brukt stæsj, 
skravlet og ledd masse, og sovet veldig lite!!!

I anledning av at vår alles kjære "poppydame"
Vibeke Spigseth giftet seg med sin Ole-Petter i helga,
hadde vi ekte brudepiker på Totentreffet.
(Aina, Kathrine og Monica)

Og "Slumsøstrene" var såklart på plass...
(Tove, Anne Lise, Hege og Hanne) 

Dessverre glemte jeg helt å ta bilder denne gangen,
så bildene over har jeg lånt.
Jeg var sikkert altfor opptatt med å skravle....

....og kanskje litt med å lage kort også,
for jeg fikk faktisk laget 5 kort i løpet av helga,
noe som er veldig bra til meg å være *fnis*

Kortene skal dere få se sånn litt etter hvert,
så bare en liten "sneakpeak" foreløpig...

Tusen takk for ei kjempekoslig helg alle sammen :-)
Og en "kjæmpediger klæm" og stor takk til Mette og Heidi,
som har ordnet med treff for oss igjen,
rett og slett "verdens beste Totentreff" jenter :-)

3 kommentarer:

MonaV sa...

En herlig helg ja:):):)

Torun sa...

Kjempegøy! Og jeg gleder meg allerede til høsten...:o)

Synnøve sa...

Så veldig gøy ut :) jeg har faktisk også vært på mitt første treff - Sørlandsscrappen i Mandal - så jeg skjønner veeeeldi godt hva du mener :) Morro morro morro :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...