Sider

10. desember 2014

DT hos Hjerteboden :-)



har nå annonsert sitt nye Design Team,
og endelig kan jeg fortelle dere at
jeg er blitt valgt ut som en av de fem nye inspiratørene.
Jeg er stolt og glad over å få være med i denne flotte DT-gjengen,
og gleder meg allerede til å ta fatt på oppgavene:-)


Hjerteboden feirer med
 20% rabatt i nettbutikken,
giveaway i bloggen,
 og konkurranse på facebooksiden,
så bli med oss å feire litt du også davel :-)

Om ikke lenge er vi klare med våre første inspirasjonsbidrag,
og en utfordring til dere, så følg med...

3 kommentarer:

Hilde sa...

Grattis grattis!! Vel fortjent!

MonaV sa...

Gratulerer masse Rita!!!!!

Heidi sa...

Gratulerer så mye Rita!
De er heldige som har fått deg med:)
Så mye fint du har laget siden sist jeg var innom.
Klem, Heidi:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...