Sider

5. september 2014

Gjestedesigner hos That's Just So Cute :-)

Jeg har vært så heldig å få være gjestedesigner hos
That's Just So Cute
nå i September.


Utfordringen kan du lese mere om
lenger ned i dette innlegget :-)

Jeg lurte lenge på hva jeg skulle lage,
fordi jeg gjerne ville det skulle være noe som var
litt "typisk meg"...

Siden jeg er glad i bretteprosjekter,
og ofte lager litt stilrene kort,
så endte jeg opp med dette bryllupskortet...

Det er laget som et easel card/staffelikort
med en skuff under...

Et lite nærbilde av brudestasen...

 Og sånn ser skuffen ut inni :-)

Jeg brukte følgende på mitt kort:
Svart og hvit Bazzill kartong
Mønsterark "Bryllup og champagne" fra Kort & Godt
Dies Sissix/Tim Holtz "Sewing Room"
Dies QuicKutz "Nesting Doily Squares"
Dies Marianne Design Craftables "CR1265"
Dies Joy Crafts "Hearts"
Div bryllupstekster fra Kort & Godt M-221, M-213 og M-140
Metallhåndtak, halvperler, mini-knapper,
roser fra Storyteller, diverse blonder og bånd.

Tutorialer finner dere her:

Om dere ikke har laget et sånn kort før,
finner dere tutorial på easel-card/staffelikort her hos
Splitcoaststampers.

Tutorial på eske med skuff finner du også hos
Denne esken har litt andre mål enn min,
 men man kan jo enten forandre målene i tutorialen,
eller lage kortet like stort som esken blir når den er ferdig :-)


Jeg kuttet arkene mine slik, så ble esken passe til et 6x6 " kort:

Skuff: Kutt arket 8x8 ".
 Preg på 1" rundt alle kantene, brett opp, og monter til en skuff.

Eske: Kutt arkene 7 7/8 x 6 7/8 " og  7 6/8 x 6 6/8 "
Preg arkene på 1" rundt 3 av kantene, brett opp,
og monter sammen til en eske med plass for skuff i ene enden.

Lykke til med prosjektet ditt :-)

Håper du har lyst til å bli med på utfordringen over her.
Du blir da med i trekningen om denne lille RAK'en fra meg :-)

Den inneholder:
1 pk Tim Holtz Junkyard Findings, 5 tags fra Prima, ca 5 m blonder,
ei lita blokk med journaling cards, 4 pins, litt blomster,
2 pakker kakeservietter (store og små) fra Panduro,
2 vintage treklesklyper og 5 små merkelapper.

Fristen for å delta på utfordringen er
30. september 2014 :-)

Klem fra Rita

Jeg deltar på følgende utfordringer:

Storyteller #22 "Bryllup"
Card and Scrap #81 "Alt er tillatt"
Hobbygarasjen #17 "Vi vil se bruk av dies"

9 kommentarer:

Anne Bente sa...

wawww sååå super flot ♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

kmuzzzz ♥

Scrappelise sa...

Å for et nydelig bryllupsprosjekt du har laget! DET er Oh so Cute det! Gratulerer så mye med oppgaven hos Cute-bloggen! Tenker jeg skal ta utfordringen din også etterhvert! ha ei god helg!

Elin sa...

Nydelig bryllupskort Rita :) Lenge siden jeg har tittet innom deg nå! Her var det kommet mye fint siden sist... liker spessielt det siste chalk board kortet ditt <3

Klem.

Jorunn`s scrapperier sa...

Utrolig flott eske med staffeli kort oppå. Masse flotte dies er brukt og nydelig med stoff på kjolen.

Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.
DT Jorunn Elin

Pinklady 68 sa...

Wow, så lekkert!! Nydelig rett og slett:-)
Gratulerer med vel overstått feiring av din 50 års Rita!!
Vært lite blogging på med i sommer.. kommer sterkere tilbake:-)
Ha en fin dag!

Klem Laila.

Listaa sa...

Wow, så lekkert. Brettetekniker er moro. Takk for at du deltar hos Storyteller.
Line

Unni A sa...

Wow! Så lekkert! Virkelig gjennomført og forseggjort, og så nyyyyyydelig!
klem Unni

Luce sa...

Lekkert! Nydelig med kjolen!
Ha en fin halg :o)

Lisbeths kort og scrap sa...

Kjempelekkert prosjekt! Tusen takk for at du deltar i Storytellers utfordring Lykke til, klem fra Lisbeth.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...