Sider

25. juni 2014

Midtsommer på hytta...

Det er midtsommer, og jeg nyter noen dager på hytta...

Litt ny sommerpynt på verandaen... 
Det er kjølig i lufta, men deilig her når sola titter fram ;-)

Tassen og jeg nyter frisk fjelluft og nydelig utsikt...

Har hatt koslig besøk av Mona V et par dager,
og vi fikk såvidt tid til å bestige Kvitfjelltoppen,
 innimellom skravling, scrapping, boblebad og vindrikking ;-)

Håper på litt godvær,
så jeg kan nyte morgenkaffen slik et par dager til...
Skikkelig slaraffenliv dette her ;-)

4 kommentarer:

MonaV sa...

Flotte og koselige bilder fra et paradis på jord. Tusen takk for at jeg fikk være med til fjells Rita, og jeg må si jeg er bittelitt misunnelig på denne hytta deres altså. Men jeg lever lenge på minner jeg.....sprudlevann i jacuzzien........ååååå, drømme :):)

Pinklady 68 sa...

Herlige sommerbilder! Slaraffen liv på hytta med gode venner og alt som hører til...blir perfekte sommerdager!! Ha en fin sommerkveld!

Klem Laila.

Lin Monika sa...

Ser riktig så helig ut det her:) Ha en riktig god sommer. Klem, Lin Monika

Heidi sa...

Ser helt supert ut!
Flotte bilder:)
Klem, Heidi:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...