Sider

4. mars 2014

Pay It Forward hos meg...

For ei stund siden hadde jeg et Pay It Forward-innlegg 
her på bloggen min,
og det er to snille damer som har meldt seg på,
og etterhvert får ei hemmelig pakke i posten fra meg ;-)

Disse to er:
Laila alias PinkLady
og Elin Larsson

Dere skal nå ha et Pay It Forward-innlegg
i deres egen blogg, og verve 3 nye,
som dere skal sende en hemmelig gave til
i løpet av de neste 365 dagene,
eller mye fortere om dere vil :-)

Viktig!!!
Fint om Laila og Elin kan sende
fullt navn og adresse til meg på mail
rita.kjolvang "krøllalfa" gmail.com
eller som kommentar her i bloggen,
så kommer det pakke så fort jeg får ordnet noe å sende... ;-)
Tusen takk for at dere ville være med :-)

1 kommentar:

Elin Larsson sa...

Oj, vad kul Rita! Skickar adressen via mejl till dig. Så spännande att inte veta riktigt när det kommer heller och häftigt att det blir större och större för varje som ska skicka vidare.
Kram
Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...