Sider

3. februar 2014

Min candy-vinner....

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer  
som dere har lagt igjen til meg.
Jeg har kost meg med å lese hver og en,
og blir helt rørt av at så mange hygger seg med,
og finner inspirasjon her på bloggen min :-)

Det var 18 som gjerne ville vinne min candy,
og jeg har egenhendig foretatt trekningen
med "kosekrokmannen" og Tassen som vitner :-)

Den 

*

heldige 

*
vinneren
*

ble

*


Gratulerer så mye til deg
 Karen Elise,
pakke kommer snart i posten ;-)

Og til alle dere andre,
 tusen takk for at dere ville være med,
håper dere fortsatt kikker innom her i "kosekroken" min ;-)

1 kommentar:

Karen Elise sa...

Tusen takk! Så gøy! :D Jammen heldig at jeg oppdaget candyen og slengte meg med i siste liten.
:) Karen Elise

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...