Sider

13. juni 2013

Midtsommercandy :-)

Det er snart midtsommer,
og jeg fikk lyst til å gi en av dere som titter innom bloggen min
en liten sommergave :-)
 
 
Min midtsommercandy inneholder:
1 pakke tekststempler fra Kort & Godt
7 stk små runde tekststempler 
1 stk hjertedies fra Joy Craft
3 x 1 m blonde
og masse lekre blomster
 
For å vinne dette må du
1) Legge igjen en kommentar til meg under dette innlegget
2) Linke til candyen i sidebaren i bloggen din,
eller evt lage et innlegg. Bruk gjerne bildet over her.
 
Det er selvfølgelig også hyggelig om du følger bloggen min :-)
 
Siste frist for å delta er søndag 23. juni 2013.
Vinneren annonseres her på bloggen.
Lykke til :-)

17 kommentarer:

Heidi sa...

Så lekker candy!
Jeg blir gjerne med og krysser fingre:)
Takk for at du gjør dette.
Klem, Heidi:)

Anne Lill sa...

Så gøy med candyer!! Jeg er følger og titter ofte innom selv om jeg må innrømme jeg er dårlig til å legge igjen kommentarer!

Takk for sjansen til å vinne!

Klem Anne Lill

nergele's puslerier sa...

Yes,her var det mange "godbiter" og klart jeg vil være med...har reklamert for den i bloggen min...

Kose deg videre i "godværet"

Berit sa...

Så herlig en candy! Tusen takk for muligheten til å vinne disse godsakene:)
Klem, Berit

Elin sa...

Fargerik og flott candy Rita, jeg er med :) Kommer snart litt snadder hos meg også, da er det bare å melde seg på ^^ God "midtsommer"

Wenche sa...

Så herlig candy, Rita. Elsker fargene. Ha ei strålende helg.

Unni A sa...

For en flott candy! Selvsagt vil jeg bli med :) Så snill du er som gir bort alt dette! Tusen takk for muligheten til å vinne :)
klem Unni

Meretekj sa...

Nydelig candy som jeg gjerne vil være med på trekningen av.
Klem fra Merete

Anne Gro sa...

Så snillt av deg :) Jeg prøver gjerne lykken for litt sommer-godis!! God Sommer :)

Cathrin sa...

Så mye flott! Er innom hos deg titt og ofte, men dessverre ikke så flink å legge igjen kommentarer. Har delt bilde og link i sidebaren min, så da håper jeg mange stikker innom her hos deg.

Så da gjennstår det bare å krysse fingrene, hadde vært morro å fått en slik overraskelse i posten.

Ha ei fortsatt flott helg!

-Cathrin-

Tonje sa...

Så masse flott! Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen :) Klem fra Tonje

Guri sa...

Så snill du er da :) Lekker sommergave du har laga til.
Har reklamert for candyen i sidebar.

Linda sa...

Superflott candy Rita!Jeg blir med:)Takk for sjansen♥
Klem,Lindamor

Mandelhjärta sa...

Så koselig! :)
Dette blir jeg gjerne med på. Kanskje kommer lysten og inspirasjonen til å begynne å scrappe igjen!? ;)
Ønsker deg god sommer!

Scrappelise sa...

Tror ikke jeg har vært med på noen av dine candyer.. usikker.. men nå prøver jeg selv om jeg er veldig sent ute. Lager et innlegg om denne jeg. Ha en riktig god ST.Hans feiring Rita! Klem fra Anne Lise

Hege sa...

WOW!!! Den candyen må gjerne finne veien hjem til meg, Rita!!!
Ønsker deg og dine en flott St.Hans feiring!

Diger klæm :)

Frk. Bogstad sa...

Det va ein lekker candy :)
Masse digg ♥
Eg føle som eg snik i køen, men eg skal sjå nøyare på bloggen din enn konf.kort i lilla og tur til Portveien 2 (som eg trudde, heilt til eg såg det sto Skafferiet på Hovinsholm ;))
Bilde ligg i sidebaren.
Takk for sjansen. Håpe du hadde ei fin jonsokfeiring og at du får ein god og kreativ SOMMAR :D
Klem frå Audhild B

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...