Sider

28. mai 2013

Gøy å vinne :-)

Bare en snartur innom bloggen mens jeg er på ferie i Spania,
og ser jeg har vunnet utfordringen hos
Nordsalten Hobbyklubb #73 "Flagg/vimpler"
med dette kortet:

...og i tillegg blitt Topp 3 i samme utfordring
med dette kortet:
 Kortet med blomsterkurven fikk også
for en liten stund siden.

Tusen takk, gøy når noen liker det man lager :-)

Om noen dager er jeg tilbake i Norge,
så da blir det nok noen besøk i bloggene deres,
og snart noen nye prosjekter fra meg her igjen.
Men først skal jeg nyte noen dager til med
slaraffenliv, sol og varme...
Hasta la vista ;-)

6 kommentarer:

Papirdilla sa...

Gratulerer, Rita!! Velfortjent:))
Kos deg videre under Sydens sol.
Klem,
Hanne

Pinklady 68 sa...

Grattis....velfortjent!!
Nydelige begge kortene dine:-)
Nyt sol og varme videre!

Klem Laila.

Marianne H sa...

Vel fortjent for denne er bare HELT nydelig. Klem

nergele's puslerier sa...

Ja,ikke sant det er koselig å bli lagt merke til og få litt anerkjennelse på det en gjør....vel fortjent,Rita..

Kose deg fortsatt...har nok noe på lager til du kjæm hemmat...

Hege sa...

Gratulerer så mye!! Ikke er jeg overrasket i alle fall!!! Kortene dine er utsøkte!!! Delikate og lekre- det er klart man da blir satt pris på og vinner konkurranser!

Kos deg der du er, og nyt dagene!!!

Diger klæm :)

Unni A sa...

Gratulerer! Det var virkelig vel fortjent, nydelige kort du har laget!
Er du fortsatt i Spania? I såfall må du ha en fortsatt god ferie! Slapp av, nyt og kos deg :) Og har du kommet hjem så kan du jo slappe av, nyte og kose deg der også :) God helg!
klem Unni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...