Sider

9. april 2013

Venninnegave...

I kveld har jeg vært i bursdag hos ei god venninne :-)
Siden hun akkurat har pusset opp kjøkkenet sitt,
passte det jo godt med noen nye vårfriske
kjøkkenting i gave...
 
 
Og siden jeg er bitt av strikkebasillen for tida,
så fikk hun 3 hjemmestrikkede kjøkkenkluter i bomull.

Disse finner du oppskrift på HER i bloggen min.
Disse er laget med det nye bomullsgarnet fra Sandnes, Mandarin Medi,
og strikket på pinne nr 4, som gir en herlig kvalitet på kluten.

Ha ei fortsatt fin uke :-)

10 kommentarer:

Scrappelise sa...

De er såfine disse klutene du strikker og dette var en særs fin gave å få. Tenker mottakeren ble glad! Klem til deg Rita.

Linda sa...

For en fin gave:)heldig venninne du har:)

MonaV sa...

Heldige venninne sier jeg bare :):)
Delikat og kjempekoselig gave å få:)

Synnøve sa...

For en nyyydelig gave, Rita:) De klutene er bare sååå lekre! Tror nesten jeg hadde hengt dem til pynt, jeg:) Du er så kreativ!! Håper magen din er bedre....;)
stooor klem

nergele's puslerier sa...

De er så fine,men jeg er redd for min -du vet når man har bare en så tar man godt vare på den...

Koselig venninnegave og veldig praktisk...

Hilse til lillemann og du får ha en god onsdag videre..

Hilde sa...

Flott gave å gi bort dette!

Heidi sa...

Så lekker venninnegave!
Heldig venninne du har:)
Håper alt står bra til.
Ha en fin kveld, klem:)

Hege sa...

Lekker gave!!! Jeg har jo sånne jeg også!

Gleder meg kjempemasse til helga! Men ikke glem scrappesakene dine da... Glem strikkepinnene...

Diger klæm fra Hege :)

Marianne H sa...

Heldige henne, disse er bare så lekre. Klem

Elin sa...

For en hærlig veninnegave :o) Kreative damer altså!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...