Sider

18. desember 2012

Julebakst og hemmeligheter...

 
Pepperkaker, kransekakepinner, amerikanske cookies,
havrenøtter og kanelboller ;-)
 
Da er julebaksten unnagjort,
og kakeboksene fylt med godsaker
til julens kaffekos :-)
 
Selv om jeg må skuffe dere med at
jeg verken har hatt lyst eller prioritert å lage
flotte og tidkrevende julekort i år,
har jeg likevel ikke ligget på latsida...

Jeg har kost meg med litt andre kreative sysler i førjulstiden,
og faktisk laget hjemmelagde julegaver isteden :-)
 Disse skal dere nok få se her på bloggen etterhvert,
men jeg kan jo ikke kan røpe hemmelighetene  allerede før jul...
 

Nå gjenstår bare en vaske- og pyntedag her hjemme,
og et par hyggelige arbeidsdager hos Papirpikene,
 før jeg skal ha ei hel uke juleferie, juhu!!!
 
Ha ei fin førjulsuke du også :-)

3 kommentarer:

Mette sa...

Julbaksten din smaker helt fortreffelig og pepperkakene er jo små kunstverk som attpå til er kjempegode, nams:) Hjemmelagde julegaver...ja det må jeg si Rita du overrasker stadig:) Førjulsklem fra meg til deg

Hege sa...

Du Rita, du Rita!!! Den perfekte husmor! Hadde jeg bare hatt en brøkdel av din energi.... Håper du koser deg mættamæ nå i førjulstida, og ikke minst når jula endelig kommer og du kan kose deg på Kjølvang BBS!

Diger førjulsklæm fra Hege:)

nergele's puslerier sa...

Ja,da er du snart ferdig du å- jeg har bakt,vasket gnikket og gnukket-som han sier i reisen til julestjernen,tilogmed hjemmelaget rødkål er kokt i dag...
Stjernene ble vel mottatt-og i dag kom det 24 konfektesker som skulle pakkes inn og de er å ferdige...er litt tempo her oppi å..så det skal bli godt når alt er ok..
Nisselandsbyen og julekrybben er også på plass,så da er det surkål,stryking og golvvask så er jeg i mål...

God kveld videre.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...