Sider

25. juli 2012

Min Sommer-candy :-)

Siden jeg har vært på "studietur" til selveste
Magnolia-shoppen i Borås i ferien,
fikk jeg lyst til å dele litt av innkjøpene mine med dere...
Her er min
SOMMER-CANDY :-)
Den inneholder:

1 stk umontert Magnolia-stempel
"Stamping Tilda"

6 stk mini-ark fra Magnolia (6"x6"),
3 stk hvite papirposer og
3 stk små brune papirposer
(disse kan skimtes på det øverste bildet)
1 m krem og 1 m rosa blonde
10 stk brads med rosa "bling"
og 5 stk metallcharms

For å vinne dette må du:
1)Lage en omtale med bilde og link tilbake hit i bloggen din,
(enten som et innlegg i bloggen eller i sidebaren). 
2) Legge igjen en kommentar til meg under dette innlegget.
3) Koslig om du legger deg til som følger av bloggen min,
men det er ikkeno' "must" for å delta!
4) Siste frist for å delta er lørdag 18. august 2012 kl 24.00
5) Vinneren annonseres her på bloggen,
den 19. august 2012 :-)

 Håper det frister :-)

21 kommentarer:

Jeanett sa...

Så flott candy du vil gi bort til en heldig vinner:)
Jeg har linket til deg i bloggen min, og følger har jeg vært lenge.
Håper du får en fortsatt fin sommer.
Sommerklem fra Jeanett:)

Wenche sa...

Lekker give-away, heldig du som har vært i Magnolia-land. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende dag og fortsatt super sommer. Så sees vi sikkert en dag .-)

Om du har lyst kan du besøke bloggen min også, og bli med på min pittelille giveaway; http://wenchejensen.blogspot.no/2012/07/giveaway.html

Hege sa...

Selvfølgelig vil jeg dele med deg... Du finner igjen litt reklame i sidebaren min- og hvis det ikke gjør noe hintet jeg også litt om selve datoen, jeg... fnis...

Ses plutselig!

Klem, Hege:)

Elin sa...

Magnolia-Land hørtes farlig ut ;) Hiver meg med jeg også, så tusen takk for sjansen til å vinne litt snacks. Super sommer til deg og dine, vi ses nok utpå høsten igjen ;)

Hildes Scrappeunivers sa...

Ahhhh for noen lekre saker! Jeg ♥ Magnolia og drømmer om å lure med familien på tematur til drømmebutikken en vakker dag jeg også! Var prisene bra eller samme som på nettet?

Blir veldig gjerne med i candyen og har lagt den i min sidebar. Følger deg allerede!

Fortsatt god sommer!

Klem fra Hilde

nergele's puslerier sa...

Klart jeg vil delta på candyen din,kjekt å komme seg unna på en liten tur -enten det er hit eller dit..

Ellinore sa...

Flott candy....på slenge meg med på denna veit du....Mangolias verden...Sukk...en kan bare drømme:)
Har lagt candyen i sidebaren min og lenket til deg....følger er jeg veit du:)oklem.

Marte sa...

Så søt du er som vil dele funnene dine,da! :) Jeg har lagt til en link i min sidebar, og er en fast følger hos deg og din inspirerende blogg!
Klem fra meg

Anonym sa...

Blir med i candyen og har lagt den i min sidebar. Følger deg allerede!

Misu sa...

Takk for å vinne. Jeg elsker godteri. :)

Mette sa...

Så klart jeg vil være med på sommer candyen din:) Hvem blir ikke fristet av slike go saker?! Jeg blir ihvertfall det...fnis:)

Link er ordnet i sidebaren:)

Klem Mette

Heidi sa...

Jeg blir gjerne med på candyen din!
Takk for at du deler av de nydelige sakene:)
Klem, Heidi:)

Berit sa...

Herlig candy! jeg er med:)
Klem, Berit

Sara sa...

I have linked you on my side bar and have become a follower. I couldn't find a translate button on your blog. I would love if you could add one I would love to read more of your posts. I saw the picture of a shop and there are tons of Magnolia stamps that is so awesome.

Sonya sa...

I'm your new follower!Your candy is very sweet!http://lamiastella-sonya.blogspot.it/

Anne Lill sa...

Så fin candy! Selvfølgelig får man lyst til å bli med den. Lagt meg som følger og linket i bloggen min :) Anne Lill

Linda sa...

Heisann:)Jeg blir gjerne med i trekningen:)Har vært følger en god stund, og har lagt inn bilde med link i min sidebar:)
Klem,Linda

Pysseltokarna sa...

Hej!
Är gärna med i utlottningen av denna underbara Magnolia candy.
Vilken lycka att få ha sin hobby som arbete. Är lite avundssjuk!
Har lagt till bilden i vår sidebar . Här:
http://pysseltokarna.blogspot.se/
Är nu också följare!
Ha det bra!
Hälsningar
Pysseltokarna

Sofia sa...

Vill så gärna vara med i denna candyn! Har nu blivit följare av din blogg och lagt candyn i min sidebar :)
Ha en fortsatt härlig sommar!
/Sofia

Siv Eilertsen sa...

Hei. For en fin candy. Selvfølgelig må vi være med på den. Hilsen Siv Eilertsen

Стю sa...

hi! I'm happy to meet your blog and become your follower! If you don't mind, I'd like to join your great candy too!
http://nastitascrap.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...