Sider

24. juli 2012

Ferieslutt...

Etter 2 uker på farten rundt i Sverige og Norge,
har gubben og jeg aka "Monsen & frue",
 nå avsluttet vår lille "teltekspedisjon" ;-)

Vi måtte også denne ferien en liten tur innom
"gamle trakter" i Leksand...
Trives utrolig godt i denne lille byen ved Siljan,
hvor vi har tilbringt ferien med ishockeyskole for jr.
og familiekos med gode venner fra Gjøvik Hockey i 5 år på rad.
Er liksom noe som mangler,
om vi ikke har vært innom her en tur på sommeren :-)

De siste feriedagene tilbringte vi under tak,
med innedo, på hytta vår i Sølen...
Hadde en flott fjelltur innover mot Sølenfjellet,
skaffet oss egenfanget fisk til middag,
og koste oss foran peisen inne når det regnet ute :-)

Alt i alt har vi hatt en fin ferie,
til tross for kun 1 dag helt uten regnvær,
og jeg er klar for å ta fatt på hverdager og jobb igjen...
Fortsatt
GOD SOMMER og GOD FERIE :-)

5 kommentarer:

Scrappelise sa...

Så koselige bilder, skjønner at dere har hatt en fin tur Rita. Det er mange fine steder rundt Siljan, jeg har også et "Smultronställe" der. Regner med å se deg snart.. Ha en fin kveld! Klem

Ellinore sa...

Så fine bilder, ser ut til at ferien var vellykket.....tross regn....vist det er noe trøst Rita, så har det vel stort sett vært regn for de fleste(men du veit det er ikke dårlig vær bare dårlige klær) Ha en fortsatt fin sommer:oKlem.

Hobbykroken sa...

Her var det mange flotte bilder, ser ut som dere har kost dere, tross været.
Tusen takk for fine kommentarer i bloggen min.
Klem Ann Kristin

MonaV sa...

Jeg ser at dere har hatt det fint Rita:) En kan kose seg selv om været ikke viser seg fra sitt beste:):)

Sylvia sa...

Ser ut som dere har hatt en fin ferie:-))
Takk for at du tok deg tid til å svare på mitt spørsmål for noen dager siden. Det ordna seg!!

Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...