Sider

24. april 2012

Dykker-bryllup...

Dette er kanskje ikke et helt "tradisjonelt" bryllupskort, men...

Fikk idèen da ei nabojente, som er kjempeflink fridykker,
  gifter seg med en annen dykker i Berlin på lørdag.
Gratulerer så mye til Elisabeth og Martin <3

Har brukt beige bazill og mønsterarket
"Rustikk hvit" fra Kort & Godt.
Har laget "koøye" av hvit bazill og pyntet med maljer.
Stempel fra Kort & Godt.
Bakgrunnsarket med sjømotiv er et gammelt ark
fra PSX og funnet i roteskuffen min.

Dykker-stemplet er fra Magnolia,
så tusen takk Hege for at jeg fikk låne det :-)
(Egentlig var det ei jente, men klipte av museflettene,
og fargela med guttefarger så fikk jeg "brudgom" også!)

Har fargelagt med Copics (tro det eller ei...!),
og pyntet litt med glitterlim her og der.
Bruden har fått krone og tyllslør,
 og brudgommen tversoversløyfe.
Boblene som kommer opp fra snorkelen er
 bittesmå rhinestone-hjerter :-)

I midten av kortet har jeg laget en pengeholder.
 Inni har jeg brukt et av de nye klippearkene
fra Papirgleder, og stemplet tekst fra Kort & Godt.
Den andre siden inneholder en personlig hilsen fra oss.

Takk for at du titter innom hos meg.
Håper du likte kortet,
man trenger da ikke alltid være helt A4 ;-)

8 kommentarer:

nergele's puslerier sa...

Artig påfunn,håper de finner lykken da i det de dykker etter hos hverandre.

Synnøve sa...

Sååå herlig, Rita!! Utrolig morsom die:))
klem

Gro sa...

Synes ideen din var kjempegod! Kult og utradisjonelt bryllupskort. De får sikker mange tradisjonelle, og da er det kanskje dette kortet de kommer til å huske best!
Håper alt er bra med deg!
Stor klem fra Gro

Hege sa...

Ååhhh, Riiita!!!!!! Dette ble akkurat så stilig som jeg trodde det skulle bli!! Så midt i blinken for Elisabeth!!! Du er bare helt rå! Og det var bare hyggelig å kunne låne bort stempelet mitt!

Vi ses helt plutselig....

Klem fra Hege

Papirdilla sa...

Kortet ditt er råstilig, Rita! Har hørt noen rykter om det i dag;) Skikkelig morsomt med noe som ikke er så tradisjonelt, synes jeg.
Ses snart:)
Klem,
Hanne

MonaV sa...

Åååååå, så herlig og annerledes bryllupskort:):) Skikkelig fint!!!

Eva Helen sa...

Dette må være det kuleste,morsomte og flotteste kortet jeg har sett på evigheter og har ikke sett noe lignene.

Kose deg på husmor ferie og artig skilt som møtte meg da jeg kom inn i bloggen din (smiler)

Klem Fra Eva Helen

Tone M. sa...

morsom og søt vri på bryllupskort
Liker veldig godt bruken av bildet av sanden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...