Sider

26. februar 2012

Vårfornemmelser...

Med dette flotte været vi har nå om dagen,
kan man ikke unngå å få litt vårfornemmelser,
selvom jeg vet det sannsynligvis er altfor tidlig enda...

Har pyntet litt på trappa mi med vårlige perleblomster i kurv...

I kjøkkenvinduet har jeg små tulipanløk,
som jeg vant på symøte her om kvelden,
og jammen har det sneket seg fram et par små vårharer også!

Og på stuebordet står en stor tulipanbukett
som fruen i huset syntes hun hadde fortjent til helga...
*fnis*

Tassen og jeg har kost oss på tur i det nydelige vårværet,
så nå er batteriene ladet for noen flere arbeidsdager,
før vi tar oss noen herlige vinterferiedager på hytta.
Får bare håpe godværet holder...

Ha ei fin uke alle sammen :-)

4 kommentarer:

Hege sa...

Åhhh, vårstemningen kom krypende hit til meg også nå, Rita!!! Koselig med vår - ser skjæra har funnet seg reir allerede! Vofsen og jeg har også kost oss på tur i dag - deilig å kjenne sola varme!!

Håper du får fine dager på jobb, og ikke minst på hytta når du drar dit!

Klem Hege

MonaV sa...

Koselig Rita:) Fortsetter det sånn får vi våren fortere enn vi aner.

nergele's puslerier sa...

De sier det er fint vær om dagen ja,jeg har ligget med isjas smerter i snart 1 uke,så jeg har hatt det jævlig,men jeg gleder meg til lysere tider og jeg håper formen blir fort bedre og att været holder seg fint slik att vi snart kan sitte litt ute..God vinterferie og husk vend i tide og legg ikke ut på langtur uten kvikk lunsj..

Marianne H sa...

Takk for titten, nydelig vårkurv. Må være hyggelig å bli møtt av den når en kommer på besøk. Kos dere på hytta i vinterferien. Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...