Sider

12. januar 2012

Gaveboks...

Måtte jo lage en liten overraskelse til Hanne på 18-årsdagen,
og da falt valget på en eksplosjonsboks...
Har brukt bazill kartong "Stonehenge" som base,
og de nye lekre mønsterarkene fra Magnolia
( Paris Pink Peony, Vintage Pink og Cloudy Pink Hearts).
Tag'en er stanset ut med en Magnolia dies,
og har fått en liten nøkkel-charms til pynt.
Rosene er fra Kaiser, og blonden fra en lokal sybutikk.
Alle kantene er svertet med Distress Pumice stone.
Og blomstene og tag'en har fått litt hvit gesso til pynt!
Når lokket tas av, foldes boksen ut sånn som dette...
Inni er det 3 sett med "flipper" som jeg har pyntet med
hjerter stanset ut med Spellbinders, mønsterpapir, og
personlige hilsener i anledning dagen...
Gaven er førerkort,
og en liten hemmelighet oppi den lille boksen
i midten av kortet...
Rundt boksen står teksten
"Kjør aldri fortere enn din skytsengel kan fly!",
og oppi boksen ligger såklart
en liten skytsengel :-)

Bursdagsjenta vår lever visst etter regelen
"alle gode ting er tre",
så på lørdag skal 18-årsdagen
 feires for tredje gang denne uka!!!
Ønsker dere alle ei knallfin helg :-)

Deltar i følgende utfordringer med denne:
Scrappekammeret #45 Bursdag
Kort'O'Mania #54 Punch it! Dies it! Cut it!
Anonyme Scrappere #36 Shabby chic
Scrapperiket #42 Bruk minst 2 forskjellige mønsterark.
Nordsalten Hobbyklubb #45 Girlish!

25 kommentarer:

Scrappelise sa...

For en nydelig gave til Hanne! Den boksen var så gjennomført lekker i de rosa Magnoliapapirene og så koselig med Skytsengel og fine ord til henne!Tenker hun ble glad!

Linda sa...

Så lekker! Skikkkelig jentesøt, nydelig pyntet og sikkert myyyye arbeid :)

Takk for et flott bidrag til Scrappekammeret

Heidi sa...

For en lekker eske du har laget, Rita!!!!!
Utrolig flott i nydelige farger.

Berit sa...

Nydelig! Gjennomført til fingerspissene!!!
Det her må være no annet enn "i-siste-liten-proskjekt" :) Sjøl om jeg veit at noen av oss jobber veldig godt da..... Og så søt skytsengel!

Gunn`s Kort sa...

Åh, for en kjempeflott og søt gave til Hanne:)
Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.
Klem Gunn

Hilde sa...

Har ventet på denne boksen!! Den er RÅÅÅÅÅ!
og ja takk, vi vil ha en slik i butikken også!!! helst litt fort!!! fnis.

WencheP sa...

Så fantastisk nydelig! Utrolig fin gave! Denne likte jeg veldig godt! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Heidi sa...

Utrolig nydelig!
Lekkert pyntet med flotte detaljer:)
Super gave.
Klem:)

Merete/Scrappeguri sa...

Den var virkelig nydelig, heldig den som får den gaven! Takk for at du deltar inne hos AS!
Merete

Papirdilla sa...

Ååååååååååååååååååååååååååå.......... Som du sikkert skjønner, så liker jeg denne:)))) Ikke bare liker, men falt totalt for den. Den er helt RÅNYDELIG, Rita! Så gjennomført på alle måter. Vil gjerne ha et kurs i denne her, altså.
Og så trodde jeg jo egentlig at den var til meg, da.... Siden den var til Hanne, mener jeg.....;)
Hils jubilanten og gratuler henne med dagen på etterskudd!
Kommer innom en tur i morgen.
Klem,
Hanne

Elin Larsson sa...

Vilken otrolig gåva! Underbart!

Mette sa...

Denne boksen har dette gått rykter om.....å jeg må si at jeg ikke ble skuffet....fy søren å lekker den er, så detlajert og flott på alle måter. Lekkert pyntet med kjempefine ark og masse flotte detaljer.Rett og slett et Rita-mesterverk:))

Klem Mette

unni's scrappeboble sa...

Å herlighet, noe så vakkert, heldige hun :)
Tusen takk for at du deltar, hilsen Unni på Scrapperiket :))

Hege sa...

Dette er noe av det råeste jeg har sett på lenge, Rita!!! Noe så vanvittig gjennomført og lekkert!!! Tenker Hanne ble glad for både boksen og ikke minst innholdet! Håper hun får en super fest i kveld!

Klem Hege (som sitter og nyter både synet og duften av vidunderlige roser! NYDELIGE!!)

nergele's puslerier sa...

For en gave...både den lekre boksen og ikke minst skytsengelen,jeg som vanligvis ikke er begeristret for rosa - synes tross alt att denne var kjempefin..

Mia sa...

Denne boksen var aldeles helt nydelig :)

Klem Mia

Pinklady 68 sa...

Utrolig vakker boks du har laget til din datters 18 års dag!! Helt nydelig gjennomført fra innerst til ytterst:-) Og super flott gave inni! Bursdagsbarnet ble nok overrasket, glad og fornøyd.

Ha en fin søndag!
Klem Laila.

Ane sa...

nyydelig denne boksen var! lekkre duse papirer og flotte dies du har brukt!
Takk for du deltar hos kort o mania! Klem fra Ane :)

Stine sa...

Nydelig boks du har laget! Flott gavee å gi bort!!

Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Anonyme Scrappere!

Klem Stine:-)

Grethe sa...

Nydelig! Dette var nok en gave som ble satt stor pris på, tenker jeg! Lekkert og gjennomført!

Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!

Sassy Scrapper sa...

This box is absolutely amazing. Gorgeous in every way. Fantastic job on your creation. I love it so much.
HUgs Bonnie

Elin sa...

Denne boksen var helt hærlig Rita <3 Heldig jente på mange måter :o)

Linda S. L sa...

ååå wow! så utrolig flott denne var! og FOR en gave! vil tro hun ble super glad for denne...
helt nydelig og med en vakker beskjed inni :D
takk for at du deltok på vår utfordring nr 54 hos kort o mania!
klem fra Linda S. L

Anonym sa...

Hei!
Dette korte var fantastisk nydelig og jeg syns du er utrolig flink.
Jeg bor langt mot nord og kommer meg ikke på noen av kursene du holder. Er det noen mulighet for å få tak i mal til denne?
Hilsen Hege.

RitaK sa...

Hei Hege, koslig at du liker det jeg lager :-) Siden du har kommentert som anonym, må jeg bare svare deg her! Du kan sende en mail til post@papirpikene.no og be om å få tilsendt en mal på min eksplosjonsboks. Husk å oppgi navn og adresse, så sender vi den i posten. Hilsen Rita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...