Sider

14. juli 2011

Hytte-ferie...

Vi er nå på ei ukes hytteferie i Kvitfjell.
Været har ikke vært det beste, men koser oss likevel.

I går var det bare 8 grader på morgenen, men endelig oppholdsvær.
Dermed gikk vi oss en tur opp mot toppene bak hytta her.

Esten og Tassen på Segalstadsæterkampen 1054 moh.

Tassen og meg høyt oppe...

...og gutta mine med flott utsikt nedover dalen :-)

Da vi kom tilbake fra turen, satt jeg ute på verandaen
og solte meg under ett pledd, hihi :-)))

Ha ei fortsatt fin uke :-)

2 kommentarer:

Hege sa...

Man trenger ikke dra langt vet du Rita for å kose seg! Det er hvem man koser seg sammen med og hvor som avgjør hvor fin den opplevelsen blir! Er fortsatt like misunnelig på den hytta deres! Kos deg videre- uka har vel gått fort tenker jeg!

Go'klem fra Hege

nergele's puslerier sa...

Ja,ja her er det deilig og varmt om dagen..hehehe
jeg har benyttet anledningen til å plukke kantareller i dag + nydlige blomster i dag..

Men du det bildet ditt er du blitt sånn "CALL GIRL"?

Kos deg i ferien da..

Hilde johanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...