Sider

22. januar 2011

Velkommen...


Velkommen hit til den nye kosekroken min :-)

Dette er en videreføring av min tidligere blogg,
og innholdet vil sikkert bli nokså likt.
Her vil du finne litt forskjellig om meg og min familie.
Jeg er bitt av "papirbasillen" og vil vise fram noe av det jeg lager.
Det blir nok mest kort, men også noen LO'er
og litt annet papirpussel.
Kanskje dukker det også opp noe annet småtteri innimellom,
feks en matoppskrift, litt interiør,  noe heklet eller strikket....

Håper du har lyst til å titte innom av og til,
og det er hyggelig om du legger igjen en liten kommentar til meg :-)

Tenkte kanskje feire den nye bloggen med en liten "Giveaway",
så følg med de nærmeste dagene...

PS:
Den gamle bloggen min vil ikke bli slettet,
så om du skulle ønske å se tilbake på noe der,
legger jeg en link i sidebaren min.

Klem fra Rita

8 kommentarer:

lillk sa...

Hei Rita!
Jeg har sett litt på bloggen din i dag. Du lager flotte kort og jammen lager du flott blogg også.
Du må jo virkelig kunne mye data og det å ta bilder og legge inn. Jeg er imponert.
Kjempeflott, Rita!
Hilsen Lill-Karin

Hege sa...

Endelig, Rita!!! Godt å få deg skikkelig inn på blogglista! Gratulerer med ny blogg- vi ses!!!

Klem Hege

Hilde sa...

Endelig Rita, er du på plass igjen, Har jo ventet på dette og visste at du var på sporet til en ny blogg.

Gleder meg til å følge med framover!

Marianne H sa...

Så bra! den Dama på toppen er da veldig lik deg da.
Ha en fin helg :-D

Papirdilla sa...

Hei!
Gratulerer så mye med ny blogg, Rita. Tror nok det blir like inspirerende å følge deg her som i den gamle. Gleder meg:-)

Klem,
Hanne

Scrappelise sa...

Grattis, så fin bloggen din ble Rita!

Mette sa...

Gratulerer så mye med ny fin blogg:)) Gleder meg til å følge deg her:)

Ha en fin søndag :)

Klem Mette

Berit sa...

Gratulerer med ny blogg!!
Og flott er den!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...